poniedziałek, 12 maja 2014

Joanna Naturia- moje odżywki b/s

Sławne w blogosferze odżywki Naturii zagościły i w mojej szafce. Wersję z Makiem i bawełną zużyłam już jakiś czas temu, obecnie stosuję Cytrynę i miód oraz Len i rumianek. 


Co mówi producent?

Odżywka Naturia powstała w oparciu o starannie dobrane składniki, które pielęgnują włosy suche i zniszczone. Sprawdzona receptura zapewnia włosom zdrowy i piękny wygląd. 
Miód- aktywne cząsteczki miodu wnikają we włosy, odżywiają i nawilżają ich włókna
Cytryna- zawiera cenne witaminy i kwasy owocowe, które działają wygładzająco na łuski włosów.

Skład:
Aqua, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Stearalkonium Chloride, PEG-20 Stearate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, Panthenol, Hydroxypropyltrimonium Honey, Citrus Medica Limonum, Propylene Glycol, Parfum, Hydroxyisohexyl, Citric Acid, 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphelyn Methylpropional, Limonene, Linalool, [+/- DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Iodopropynyl Butylcarbamate] 

Opakowanie: Przejrzysta szata graficzna, przykuwa moją uwagę.
Konsystencja: Rzadka, lejąca, łatwo wylać zbyt dużo produktu
Kolor/ zapach: Półprzezroczysty, wyczuwam tylko cytrynową nutę, przyjemny
Pojemność/ cena: 200g/ ok 5zł
Dostępność: Począwszy od kiosków, kończąc na Super Pharm, są dosłownie wszędzie

Moja opinia

Odżywka skusiła mnie przede wszystkim swoim zapachem. Wersja z Makiem i bawełną sprawdziła się jako `wspomagacz` w rozczesywaniu moich niestety silnie plączących się i wymagających włosów, lecz nie odpowiadał mi jej zapach. W przypadku tej- zapach jest obłędny. Ale nie zapach stanowi i jakości odżywki. Jeśli chodzi o jej działanie...
Odżywka ułatwia rozczesywanie- niezaprzeczalnie. Zapach utrzymuje się na włosach przez długi czas. Są delikatniejsze w dotyku i nieco bardziej błyszczące. I to by było na tyle... Nie zauważyłam szczególnej poprawy kondycji włosów, odżywka daje doraźne i krótkotrwałe rezultaty- do następnego mycia. Ale w końcu od czego są maski. Używam jej także jako pierwsze O w metodzie OMO. 


Wersja z Lnem i rumiankiem.

Od swojej poprzedniczki różni się właściwie tylko zapachem, który również przypadł mi do gustu. 


Podsumowując:

+zapach!
+cena i dostępność
+estetyczne opakowanie
+ułatwia rozczesywanie
+nie obciąża włosów i nie skleja ich
+zabezpiecza włosy w pierwszym O

- nie odżywia włosów
- jest zbyt rzadka i lejąca

Moja ocena: 4-/5

Zaznaczam, iż jest to subiektywna ocena. Moje włosy są wymagające i zniszczone, u kogoś z włosami w lepszej kondycji Naturia może sprawdzić się o wiele lepiej. :)

10 komentarzy:

  1. Tej wersji nie miałam, ale za to byłam zadowolona właśnie z wersji z makiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też nie zachwyciła, zużyłam dwa opakowania. Jako b/s nanoszę teraz niewielką ilość odżywki d/s i też jest ok, za Joannami nie tęsknie aż nadto. :)

    Bardzo ładnie tu u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą wersję. Ja też nie zauważyłam odżywienie, za to bardzo fajnie podkreśla moje fale.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam jeszcze tych odżywek i nie wiem czy się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisałam ostatnio o szamponie z miodem i cytryną - uwielbiam jego zapach. Następnym razem kupię go razem z odzywką do kompletu

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba jednak nie dla moich włosów - potrzebują mocniejszej regeneracji, więc raczej się nie skuszę...

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Aword.
    http://szalonaherbata.blogspot.com/2014/05/liebster-blog-award.html - zapraszam, mam nadzieję, że weźmiesz udział :)
    Ja będę na pewno wpadać, bo blog bardzo mi się podoba, pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam z miodem i cytryną i moje włosy ją lubiły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy żadnej odżywki z Joanny, nie wiem czemu, ale jakoś nigdy po nie nie sięgam. Z chęcią kiedyś przetestuję jakąś ten marki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam jeszcze tych odżywek, ostatnio zaopatrzyłam się w Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze, każdy z nich daje motywację do dalszego pisania .
Na każdy staram się odpowiadać pod bieżącym postem.
Staram się odwiedzać blogi wszystkich Komentujących i obserwuję, jeśli spodoba mi się ich tematyka.
Pozdrawiam serdecznie :)