poniedziałek, 14 lipca 2014

Lakierowy mix

Cześć :* Dziś mam dla Was mały lakierowy mix kolorów, jakie nosiłam w ostatnich dniach. Moje paznokcie do idealnych nie należą, proszę o wyrozumiałość. 


1. Lemax-marmurek, którego naszukałam się po wszystkich chińskich marketach w okolicy, a trafiłam na niego na bazarku :) Po dwóch warstwach daje bardzo ładne krycie, ekspresowo wysycha, utrzymuje się przyzwoicie 3-4 dni. Jest wg mnie zbyt gęsty, ale można jakoś sobie z tym poradzić.




2. Wibo Candy Shop 2 & Lovely Ibiza nr 2- dwa piaski, które łącznie tworzą zgrany soczysty duet. 
Pełne krycie uzyskałam po jednej (!) warstwie. Trwałość podobna jak u poprzednika. Lubię lakiery Lovely i Wibo m. in. za ich trwałość. Jestem mile zaskoczona łatwością podczas ich zmywania, cud jak na lakiery piaskowe. Lovely nie wyrządził krzywdy na moich paznokciach, więc niech Pan Producent pozwoli- zignoruję etykietę :P





3. Wibo Extreme Nails nr 542- soczysta malina. Niestety, na zdjęciu nie uwieczniłam jego rzeczywistego koloru. Jest bardzo intensywny, ale wpadający w chłodne tony. Zdjęcie przedstawia wpadanie w tony marchewkowe. Pomalowałam nim paznokcie pierwszy raz więc nie wiem jak będzie z trwałością. Pokrył płytkę po dwóch warstwach. Ma bardzo przyjazną konsystencję, nie za rzadka, nie za gęsta. Pędzelek, mimo iż wąski, umożliwia precyzyjną aplikację. Schnie również bardzo szybko. Miód malina.




W ostatnich dniach  na moich pazurkach króluje koral, czerwienie i róże. Zdradziłam miętę, wstyd mi niebywale. 
Na jakie kolory stawiacie ostatnio?
Buziaki :*



I przypominajka rozdaniowa :)




39 komentarzy:

  1. U mnie ostatnio dominuje odżywka lub piasek z GoldenRose :)
    te piaski z Wibo mnnie zachęcają choć gama kolorystyczna niezbyt przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Choć ja uważam inaczej. One żyją swoim życiem ^^

      Usuń
  3. U mnie gości teraz jasniutki fiolecik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 i 2 mam i uwielbiam :) świetne lakierki

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba lubimy podobne kolory ;d Marmurka mam tego samego, candy shop też mam nr 2 i nr 4 jeszcze i oba bardzo lubię ;d a u mnie w ostatnich dniach gościł nudziak a wcześniej zapomniana przez Ciebie mięta ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż mam ją w pamięci, nie zapomniałam :P

      Usuń
  6. Tych marmurków nigdzie nie spotkałam jeszcze a różowe piaski bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja naprzemiennie- róż z pomarańczką, ale mam ochotę na soczystą zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lemax faktycznie piękny, też bym go szukała :) Ja ostatnio nie malowałam paznokci, ale zaraz sięgnę po jakiś róż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w ostatnim czasie jestem na terapii paznokciowej i staram się nie malować (chyba, że odżywkami) ;D
    Bardzo podoba mi się kolorek, który zakupiłaś na bazarku! ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja stawiam przede wszystkim na letnie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy miks :) najbardziej podoba mi się mani z Lemaxem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakiery z wibo są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 3 najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie mi się podobają. Na moich pazurkach także ostatnio górują czerwienie i róże ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie kolorki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne kolory, szczególnie 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzisiaj na moich stopach króluje pomarańcz, a na dłoniach róż:) Do mięty tego lata mnie w ogóle nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie lakiery są piękne! <3 Masz śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten pierwszy lakier jest swietny! ;) tez mam 2 piaski z wibo i rowniez je lubie ;) masz sliczne pazurki ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie ostatnio ciągle królują róże i czerwienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten drugi kolor jest świetny. Ja obecnie noszę lakier koralowy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne, nie mogę się zdecydować które najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystkie piękne :) czerwony wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatni mani najbardziej mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne lakiery :) Ja mam aktualnie na paznokciach frencha, robiłam na ślub :) Ale ogólnie bardzo lubię nude latem ;) Zimą wracam do głębokich granatów, fioletów i czerni.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio marmurki Lemax mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam te marmurki z Lemax, ale jakoś nie skradły mojego serca, poza bielą, która wygląda, moim zdaniem, świetnie. Reszta jest taka sobie.

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam te lakiery wibo candy shop... za trwałość strukturę i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Różowy marmurek mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze, każdy z nich daje motywację do dalszego pisania .
Na każdy staram się odpowiadać pod bieżącym postem.
Staram się odwiedzać blogi wszystkich Komentujących i obserwuję, jeśli spodoba mi się ich tematyka.
Pozdrawiam serdecznie :)