poniedziałek, 1 września 2014

Liebster Blog Award- moje odpowiedzi

To już moja druga nominacja- tym razem od Karoliny , ale chętnie odpowiem na pytania. Uważam taki tag za bardzo przydatny w poznaniu kogoś bliżej. Więc jeśli jesteście ciekawe moich odpowiedzi, zapraszam ;)



Nominacja Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera  w ramach uznania
za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie
obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody,
należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała.

Następnie ty nominujesz 11 osób, informujesz ich o tym oraz zadajesz im 11 pytań.


Nie wolno nominować bloga, który cię nominował!

Pytania zadane przez Karolinę:

1. Jeśli miałabyś wybrać gdzie chcesz mieszkać pozostała byś w Polsce, czy wyjechała za granicę?

Zdecydowanie wolałabym wyjechać za granicę- przede wszystkich ze względów ekonomicznych. Nic mnie tu nie trzyma, a z pewnością moja druga połówka podziela mój entuzjazm co do tej kwestii. Więc gdy skończę studia, wątpię, że zostanę w Polsce.

2. Czarny czy biały?

To zależy. Ale wolę jednak biały.

3. Twoja popisowa potrawa to...

Shoarma.

4. Ulubiony kolor na paznokciach to...

Miętowy/koralowy.

5. W jakiej scenerii wyobrażasz sobie swoje wymarzone zaręczyny?

Były wymarzone- K. oświadczył mi się podczas pobytu w górach. Lepszych zaręczyn nie mogłam sobie wymarzyć :) 

6. Jeśli miałabyś wybrać 3 produkty jakie chcesz zabrać na bezludną wyspę byłyby to...

Kosmetyki? Odżywka do włosów, szampon, lakier do paznokci. Produkty/gadżety? TELEFON, aparat i nie mam pomysłu co jeszcze.
 
7. Woda czy ogień? Co pasuje do Twojego charakteru i dlaczego?

Woda. To mój żywioł wg zodiaku, uwielbiam wodę, patrzeć na nią- uspokaja mnie to. Choć z charakteru jestem bardziej ogień- wybuchowa, choleryczka itd.

8. Czego u siebie najbardziej nie lubisz?

Łatwiej byłoby mi wskazać co lubię- jest tego zdecydowanie mniej.  Jestem bardzo krytyczna wobec siebie. Ale najbardziej nie lubię małego biustu.

9. Jaki jest Twój kierunek studiów i czemu go wybrałaś?

Studiuję pedagogikę opiekuńczo- resocjalizacyjną. Dlaczego? Ano dlatego, że jako fanatyczka kryminalistyki chciałabym pracować w zakładzie karnym, ewentualnie w instytucjach związanych ze światem kryminalnym/ resocjalizacyjnych- sąd, kuratela sądowa. Gdybym nie planowała założenia rodziny, zapewne wylądowałabym w wydziale zabójstw- za wszelką cenę dążyłabym do tego (wtedy wybrałabym inny kierunek studiów i inaczej pokierowałabym swoim życiem). 

10. Przyjaźń, czy miłość?

Miłość, miłość i jeszcze raz miłość. 

11. Ile czasu spędzasz codziennie przy blogu? 

Ciężko stwierdzić, nie patrzę nigdy na zegarek ile mi to zajmuje. Zależy to od tego, jaką porcją czasu wolnego aktualnie dysponuję.


Pozwolę sobie nominować wszystkich, którzy poczuwają się do tego. Już raz robiłam nominację :) 
A moje pytania to:

1. Moim największym marzeniem jest...
2. Gdybym miała mnóstwo pieniędzy, to...
3. W przyszłości chciałabym być...
4. Nie wyobrażam sobie porannej rutyny bez...
5. Jak wyobrażam sobie siebie i swoje życie za 10 lat?
6. Niezastąpiony kosmetyk w pielęgnacji włosów to...
7. Co najbardziej lubisz w swoim wyglądzie?
8. Moje mocne strony to...
9. Ulubiona drogeria?
10. Zakupy stacjonarne czy online?
11. U innych najbardziej cenię...


Wczoraj licznik odwiedzin pokazał okrągłą liczbę 17tys. Dziękuję Wam serdecznie Kochani :*
Powodzenia wszystkim w nadchodzącym roku szkolnym, trzymajcie się dzielnie :)

27 komentarzy:

  1. Co to za popisowa potrawa? Nigdy o niej nie słyszałam, stąd wzrosło moje zaciekawienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno słyszałaś i jadłaś :P Frytki/ryż + kawałki mięsa drobiowego + surówka + sosy :)

      Usuń
    2. Mnie też zaciekawiła ta potrawa :) Nie miałam pojęcia, że to coś takiego :)

      Usuń
    3. To po prostu kebab na talerzu :D

      Usuń
  2. gratulacje nominacji, bardzo fajne odpowiedzi i na kilka pytań odpowiedziałabym podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jesteśmy podobne pod względem niektórych odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 i 11 zgadzam się w stu procentach ;) Co do 10 to ja chyba nie potrafiłabym wybrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam przyjaciółki więc chyba dlatego wybrałabym miłość.

      Usuń
  5. Ja bym została w Polsce. Przemawia za mnie patriotyzm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja patriotką nie jestem i nie wstydzę się tego. :)

      Usuń
  6. Bardzo fajne odpowiedzi i ja również na wielu odpowiedziałabym podobnie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ostatnio znów otaczam się miętowymi rzeczami :)

      Usuń
  8. Widzę, ze z podobnych względów wybrałyśmy kierunek studiów. Niestety u mnie na razie brak wymarzonej pracy związanej z kryminalistyką :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda... Trzeba wyemigrować do USA, może akurat będzie nabór do FBI :D

      Usuń
  9. Ciekawe pytania i odpowiedzi. O shoarmie słyszę pierwszy raz w życiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, to chyba tylko ja się tak niezdrowo stołuję :D

      Usuń
  10. Miło się czytało Twoje odpowiedzi ;) ja bym mimo wszytsko chciała zostać w Polsce, jestem bardzo związana z rodziną i przyjaciółmi i nie jestem w stanie wyobrazić sobie bez nich życia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o tak! świetny TAG. :) super odpowiedzi, fajnie mieć o kimś chociaż najmniejsze wyobrażenie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Shoarme ;p chyba muszę wpaść do Ciebie na jakiś obiad ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wybieram przyjaźń ;) Bo nie ma miłości bez przyjaźni ;)) hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to masz rację ;) Moja miłość nie zaczęła się od przyjaźni :)

      Usuń
  14. I my zgadzamy się w kilku kwestiach! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze, każdy z nich daje motywację do dalszego pisania .
Na każdy staram się odpowiadać pod bieżącym postem.
Staram się odwiedzać blogi wszystkich Komentujących i obserwuję, jeśli spodoba mi się ich tematyka.
Pozdrawiam serdecznie :)