środa, 24 września 2014

Nowości września cz. 2

Cześć :) Jak mija Wam tydzień? Jeszcze dwa dni i weekend. Przede mną dwa ostatnie dni praktyk i wcale się z tego powodu nie cieszę, bo od października zacznie się III rok, 
a co za tym idzie- licencjat -,- W sobotę czeka mnie przeprowadzka.
Ostatnio wpadło kilka produktów do moich zbiorów kosmetycznych (i nie tylko), w tym poście podzielę się nimi z Wami.







1. Isana Odżywka nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych- wrzuciłam ją do koszyka skuszona CND. Mam nadzieję, że nie zaszkodzi moim włosom. 2,39zł to niezbyt wysoka cena więc nie będzie mi szkoda pieniędzy, jeżeli się nie sprawdzi.

2. Perfecta Spa Pinacolada masło do ciała- skusiłam się na promocję w Rossmannie (8,89zł). Pachnie obłędnie. Mam nadzieję, że tak też będzie działało :) Rzecz jasna, nie wierzę w jego cudowne antycellulitowe działanie. Ma dobrze nawilżać i nie wywołać podrażnień.

3.Golden Rose Color Expert 67- znalazłam go przypadkiem w małym sklepie. Kolor obłędny. Niedługo będzie recenzja :)

4. Alantan Dermoline- zaczynam go uwielbiać. Używam go jako krem na noc. Fajnie łagodzi podrażnioną skórę. Nie zapycha. Recenzja pojawi się, gdy już będę na 100% pewna jego działania.

5. Balsam do włosów Alberto Kokos & Liczi (na pierwszym zdjęciu, zapomniałam o nim na drugim)- pachnie przepięknie, prawdziwym kokosem. Jeszcze nie miałam okazji go użyć.






Skusiłam się także na świece- lawendowo waniliową Aril, mandarynkową oraz duże tea lighty. Jeszcze ich nie testowałam ze względu na katar (i tak nie czułabym zapachu). Jeżeli miałyście świece z Biedronki, koniecznie napiszcie, czy czuć ich zapach podczas palenia.




Czekam również na przesyłkę od Goodies.pl. Ale o tym będzie osobny post :)

Miałyście coś z moich nowości?
Czekam na komentarze :)

64 komentarze:

  1. Czekam na recenzję świec z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością się pojawi :) Mandarynkowa jest ze sklepu "po 4zł" :)

      Usuń
  2. Świetny kolorek lakieru do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem nim oczarowana. Szukałam swatchy w sieci, ale nie znalazłam. Więc będę pierwsza :D

      Usuń
  3. Mam balsam z Perfecty o zapachu jagodowej muffinki. Pachnie obłędnie (i naprawdę długo), działanie jednak bardzo słabiutkie. Mam jedną świecę w szkle z Biedronki, i czekoladowo wiśniowe tea lighty - wystarczy włożyć je do szafki, żeby się w niej napachniło. Kiedy się je odpali, zapach nie jest już tak bardzo wyczuwalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pinacolada pachnie równie wspaniale :) Tylko nie wiem, jak będzie z jej działaniem...
      Mam nadzieję, że nie zawiedzie mnie ta świeca. Choć cudów nie oczekuję- za 5zł nie ma co się ich spodziewać :)

      Usuń
  4. Balsam do włosów Alberto Kokos & Liczi bardzo mnie ciekawi i czekam na niego recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się pojawi, ale to za jakiś czas, bo mam sporo zapasów :) Choć przeczuwam, że będę go używać jako pierwsze O w OMO.

      Usuń
  5. jak ja bym chciała tą mandarynkową świeczkę<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj w sklepach "po 4zł". Ja ją właśnie w jednym z takich znalazłam :)

      Usuń
  6. o, to ja czekam, aż pokażesz lakier, bo kolor w buteleczce jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę, pokażę :) Tylko chcę uchwycić go rzetelnie, niestety mój aparat przekłamuje kolory i pierwsza próba zdjęcia zakończyła się tym, że wygląda on jak Wibo Celebrity Nails 09, a wcale tak w rzeczywistości nie jest.

      Usuń
  7. Za świecami muszę się rozglądnąć w swojej Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś widziałam takie w pastelowych kolorach. Ale zapachy nie w moim stylu (jakieś kwiatowe). Ale opakowania mają piękne.

      Usuń
  8. Ile nowości :) Masło pinacolada musi ślicznie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie fantastycznie, nie mogę się nawąchać :)

      Usuń
  9. Faktycznie cena odżywki zachęca, nawet jak będzie bubel to wielkiej straty nie ma :P Też chcę to masełko Pina Colada!! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywek już chyba nie będzie w regularnej sprzedaży... Masełko pachnie cudownie :)

      Usuń
  10. Świeczki, dużo świeczek :) widzę, że nie tylko u mnie sezon jesienno-zimowy to czas świec i wosków ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Polecam. Zapłaciłam za niego 7zł z groszami.

      Usuń
  12. O kurde, muszę kupić tę lawendową świeczkę :D Koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były w Biedronce pod dostatkiem, więc może i u Ciebie będą :) Ale jeszcze nie wiem jak sprawa ma się podczas palenia.

      Usuń
  13. Lakier cudowny <3 Świec jestem ciekawa i kremu oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię Alantan :) Używam różową wersje tego kremu i jestem zadowolona - super nawilża i co najważniejsze nie zapycha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja chciałam zwykłą, bo w któraś z pozostałych zawierała parafinę, a nie chciałabym ryzykować z nią na twarzy.

      Usuń
  15. czuć zapach świec, jednak zależy też jaki i nie tak intensywnie jak YC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam świec YC, ale nie oczekuję takiej jakości jak one. W końcu 5zł a 90 to jest różnica :) Niech pachną chociaż troszkę..... :)

      Usuń
  16. Ja również zaopatrzę się w te świece z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwróć uwagę na te w pastelowych kolorach, jeżeli są u Ciebie :)

      Usuń
  17. alantan jest ponoc suuuper, ja kupilam, ale rozowy z parafina i sie nie sprawdził :( musze ten niebieski zakupic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie obawiałam się, że inny mnie zapcham, mam wystarczająco tłustą cerę... Ten jest ok :)

      Usuń
  18. ja kiedyś miałam świece z Biedronki i zapach był bardzo słabiutki. Ale to było dawno, więc może coś się zmieniło w tej kwestii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zmieniło się na lepsze :)

      Usuń
  19. Alantan moja miłość ,koi i pomaga zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja lubię świeczki a jeśli są jeszcze zapachowe to już pełnia szczęścia dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Alantan dermoline świetnie się u mnie sprawdza, uwielbam go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że moja dłuższa znajomość z nim będzie równie owocna :)

      Usuń
  22. Ciekawe nowości, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kolor lakieru do paznokci jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja ze swojego masła z Perfecty jestem zadowolona, mam wersję lody melba :) a świeczki z Biedronki moim zdaniem są warte uwagi, obecnie palę wersję owoce leśne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie odpalałam, ale mam nadzieję, że będę zadowolona :)

      Usuń
  25. Ja właśnie wypalam pozostałości moich świeczek by móc kupić dużżżo nowych na zimę. No trzeba wykończyć by mój men nie krzyczał :D a co do nowości to sporo fajnych zauważyłam. Jestem ciekawa tych świec. czekam z niecierpliwością na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  26. Masełko Perfecty mam ale jeszcze nie używałam. Ja też w tym roku mam licencjat :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja testowałam tylko krem i sprawdza się dobrze :) a ciekawi mnie balsam do włosów, więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi się na pewno, gdy zużyję część zapasów :)

      Usuń
  28. Z Twoich nowości znam tylko Pinacoladę - jak dla mnie pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. tą odżywkę wycofują?! ONIEEE muszę kupić zapas!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie leżała na półce z wyprzedażami, więc bardzo prawdopodobne, że zniknie z półek...

      Usuń
  30. Dużo świeć - idealne na długie jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  31. i jak się spisały świeczki z biedronki? ;) ja często kupuję te w szkle (Larissa) i zawsze jestem zadowolona, czuć zapach w pokoju podczas palenia. Tea lightów tam jeszcze nie kupowałam, polecam za to te z Lidla: zapalić 1-2 i pokój ładnie pachnie, w moim przypadku wanilią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dzięki za sugestię :)
      Jeszcze nie paliłam świec, testuję woski YC :)

      Usuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze, każdy z nich daje motywację do dalszego pisania .
Na każdy staram się odpowiadać pod bieżącym postem.
Staram się odwiedzać blogi wszystkich Komentujących i obserwuję, jeśli spodoba mi się ich tematyka.
Pozdrawiam serdecznie :)