czwartek, 4 września 2014

Wakacyjny mix

Wakacje dobiegły końca, zatem czas na ich fotograficzne podsumowanie :)

1.  Czerwiec oraz lipiec były dla mnie miesiącami wycieczek rowerowych. Udało mi się uchwycić kilka wspaniałych momentów.



 2. Poniżej możecie zobaczyć, jakie kolory dominowały na moich paznokciach w letnich miesiącach.






3. Moje ostatnie mini zakupy. W Rossmannie jest promocja na Garniery,. ciekawe jak AiK sprawdzi się u mnie.
4. Kawa + syrop kokosowy = obłęd!
5. Wygrany różowy Tangle Teezer- poczeka na swoją kolej :)
6. Zeszyt z Biedronki- tym razem postawiłam na mniejszy format.



7. Truskawki- w tym roki wyjątkowo smakowite.
8. Bransoletki, jakie dostałam od dziewcząt z Domu Dziecka- zaczynam teraz robić je samodzielnie.
9. Kuracja pokrzywą i CP.
10. Moje włosy, które zaczynają mi się podobać :)


11. Moja pierwsza współpraca- AllePaznokcie. Myślałam, że już nie dojdzie przesyłka. A tu miła niespodzianka :)


Jeżeli taki rodzaj postów przypadnie Wam do gustu, 
postaram się publikować je częściej :)

31 komentarzy:

  1. Doskonały mix :) Paznokcie przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, taka pigułka:)
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubimy takie posty :)
    truskawki, mniam :)))
    lakiery piękne, kolorki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne podsumowanie. Chętnie zobaczę więcej takich postów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, postaram się narobić dużo zdjęć :)

      Usuń
  5. Rany, az nie wiem, czym sie bardziej zachwycać - widokami, paznokciami, włosami, tyle pięknych ujęć w jednym miejscu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne podsumowanie ;) czekam na więcej takich postów. No i oczywiście gratuluję współpracy ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Postaram się nie rozstawać z aparatem :)

      Usuń
  7. Fajny mix :) Piękne widoczki i kolorki na pazurkach też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zdjęcia :) A paznokcie w te wakacje miałaś piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Więcej takich mixów! śliczne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, aby takie wpisy pojawiały się częściej :)

      Usuń
  10. Jakie cudne pazurki! :) No i ciągle szaleję za tymi bransoletkami, są śliczne i to super pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To leć do chińczyków! :) Nauczyłam się je robić, żadna filozofia. Twierdzę, że jeśli ja to opanowałam, to opanuje to każdy. Sprawność manualna to moja słaba strona.

      Usuń
  11. Bardzo fajny mix :) A jakie piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ideału im jeszcze wiele brakuje, rosną w cały świat. Ale dziękuję :)

      Usuń
  12. Bardzo lubię oglądać takie mixy, świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się częściej publikować takie posty :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Uwielbiam go :) Choć troszkę czuć migdałem...

      Usuń
  14. Śliczne zdjęcia :) kolorowe i wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie mixy :) Paznokcie super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Więcej takich mixów ! :) widoki bardzo ładne, paznokcie i włosy też ! :) muszę tez pomyśleć o syropie kokosowym :) bransoletki mi się podobają ale nigdzie u siebie nie widzę tych gumek i chyba będę musiała sobie darować :|

    OdpowiedzUsuń
  17. Łykałam kiedyś CP, nie zaszkodził, ale też niewiele pomógł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze, każdy z nich daje motywację do dalszego pisania .
Na każdy staram się odpowiadać pod bieżącym postem.
Staram się odwiedzać blogi wszystkich Komentujących i obserwuję, jeśli spodoba mi się ich tematyka.
Pozdrawiam serdecznie :)