środa, 16 września 2015

Zapuśćmy się jesiennie! - uczestnictwo w akcji

Wraz z początkiem września zapisałam się do akcji Ewy z włosów na emigracji. Po zapoznaniu się z zasadami przedsięwzięcia, bez wahania podjęłam decyzję o udziale. Startuję z długością 76 cm- mierzona metodą Henrietty. Poniżej prezentuję Wam zdjęcie z aktualnym stanem włosów. Post piszę dla Was dopiero dzisiaj, ponieważ wcześniej nie miał kto zrobić moim włosom zdjęcia przedstawiającego aktualny ich stan.



Co zamierzam stosować w ramach przyspieszenia porostu? Zwyczajnie kontynuuję przyjmowanie produktów, które stosuję z zamiarem walki z wypadaniem.

* drożdże w tabletkach
* skrzyp i pokrzywa
* wcierka



Trzymajcie kciuki za moją wytrwałość :) Jestem ciekawa, która z Was również przyłączyła się do akcji.

20 komentarzy:

  1. Twoje włosy wyglądają rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Również przyłączyłam się do akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękne włosy, powodzenia w zapuszczaniu :) Ja mam nieco dłuższe od Twoich i już mnie drażnią, muszę je trochę podciąć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia, cudowne włoski! :*
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz włosy w pęknej kondycji ! Trzymam kciuki za wytrwałość ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak już są bardzo długie :)
    Ja przy tej długości mam zamiar już włosy cieniować, bo mam nadzieję że u mnie będzie mega efekt :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Kibicuję!! Ja odpadam, bo mam tak nierówne wlosy po cieniowaniu, że głupota było by je w tym momencie zapuszczać na siłę

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również biorę udział w tej akcji :) Trzymam kciuki za Twoje zapuszczanie się :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia w zapuszczaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia :) śliczne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojoj ale masz długie już te włoski!

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki Kochana! Twoje włosy już wyglądają zjawiskowo, a co to dopiero będzie... ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ masz piękne włosy :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki :) Ja niestety jestem zbyt niesystematyczna, żeby świadomie zapuszczać włosy.

    OdpowiedzUsuń
  15. 3mam Kochana kciuki za Twoja wytrwalosc i oczywiscie dodatkowe centymetry :) Piekne wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam te Twoje blondaski ;)) powodzenia Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim za komentarze, każdy z nich daje motywację do dalszego pisania .
Na każdy staram się odpowiadać pod bieżącym postem.
Staram się odwiedzać blogi wszystkich Komentujących i obserwuję, jeśli spodoba mi się ich tematyka.
Pozdrawiam serdecznie :)